cLicK & cHecK iT OuT

SEteLah 3 Bulan Bergelar Mrs.

Assalamualaikum..... adoyaiiiii berhabuk da rupenyer blog ni..... sedar x sedar bulan ni genap 3 bulan saya bergelar mrs. ainie... hehehhehe... alhamdulillah... berkat doa kengkawan, saya kini bahagia bersama suami terchenta (ceh..macam ko sorang aje ade laki).. ternyata selepas berkawen, putaran kehidupan saya berubah 99.99 %. ape yg berubah??? mcm- mcm..... kalo sesapa yang da kawen.. kompom korang rase ape yang aku rase... tapi perubahan untuk kebaikan ape salahnya kan... tp rezeki zuriat masih x berpihak kepada kami. saya dapat agak punca nya.  tp biar lah... itu rahsia saya suami isteri. tp salah satu faktor utama ialah kami duduk jauh. selang 2 minggu bau dpat jumpe... dah tu mcm mana... pasrgah dan redha aje la.. inshaallah, Allah tidak kejam. cume belum waktunya untuk kami menimang cahaya mata. mungkin kalo sekarang saya sarat.. lagi susah.. dgn suami duduk jauh berbatu2.. saya yg hari2 drive like crazy sensorang... mst lagi bertambah teruk. saya yakin Allah sayanggggggkan saya. sebab tu die hadiahkan untuk saya dugaan special ni. DIA nak saya merintih kpdNYA, DIA nak saya sentiasa update kesabaran saya, DIA nak saya belajar menerima takdir dan bersangka baik padaNYA. you're the sweetest among the sweetest.... I love you sooo tightly ALLAH. without i"ll never be like this..

My hubby jauh dimata saya sekarang tp saya dpt merasai yg dia pon kini rindu kan saya.. dia betul2 penyabar. setiap tindakan nya difikirkan terlebih dahulu berbanding saya yang agak tergesa2 bila ambil keptusan. TP itu lah kelebihannya. Allah sediakan insan yang boleh memenuhi kekurangan kite.. ibarat jari di tngan.. setiap jari mempunyai ruang kosong antara jari yang lain.. untuk apa? untuk mengisi jari tangan insan yang lain... perkara kecil namun bersar manfaatnya..... subhanallah.....

saje jek nak merepek sebenarnya.... bosan tggu waktu skolah belum lagi tamat.... keje bertimbun........ doktor pakar kata kalo nak anak kene release ur mind from stressed or anything that depressed u.... abes.. keje gini gaya.. xnak stress jadik surirumah.... x penin kpala... xpela.. nak merungut pon x boleh sebab 25hb dpt hasil..ye dokk... moga Allah permudahkan segalanya... ok lah.. nak smbung kije lain ... wassalam

 
 

LoaDinG LoVe ............................ 99%(^_^)

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved BintangHumaira.blogspot.com