cLicK & cHecK iT OuT

biLa cikGu ainiE bErtuNanG

Assalam...... salam ramadhan penuh barakah... huiih.. lama btol x bkk blog bIntaNG HumaiRa ni.. dah penuh ngan sarang labah-labah... sememangnyer memegang title sebagai worker + student ni mmg agak berat.. but.. nothing easy to find success... right?? xpe la.. as long as, sy akn cube yg terbaik untuk dunia and akhirat.. herm.. alhamdulillah.... berkat izin dari Allah, kini saya bergelar tunangan kepada Mr.ZF... alhamdulillah.... alhamdulillah.. nikmat tu sgt sy hargai... bertahun2 saya tunggu saat ni.. hanya Allah yang lebih mengetahui segala-II nya... saya bertunang ng Mr. ZF ni pade tanggal 1 Jun 2013 bersamaan pd ari sabtu  pade kol 12 tghhari ( walopon x bape nak tepat pde masa yg dirancang).... tapi pagi tu jgk diadakan mjlis cukur jambul anak sepupu... herm.. tp knapa mjlis cukur jambul anak sepupu tu dibuat dirumah saya?? herm.. panjang cite nyer.. inshaallah.. sy akan cerita.. berbalik pada kisah melodrama ni... sy akhirnya sah sebagai tunangan Mr. ZF dan persetujuan diredhai oleh kedua- dua belah pihak... ameen.... itu yg saya harapkan selama ni. x ade yng lebih utama dari memohon keredhaan ibu n ayah. redha Allah bersama redha ibu dan ayah... right???? kisah percintaan saya yang penuh airmata ini akhirnya membuahkan hasil apabila diterima oleh kedua orang tua saya yang amat amat saya cintai..... hehehe... ari tu masakan disediakan oleh ibu saudara yang tercayang iaitu makdik saya. beliau telah berjaya membuat nasi dagang yang menarik hati para tetamu utnuk menambah berkali-II hingga ada yang ingin membawa pulang.. best kan...kuikuikui... yang menarik nyer... saya pon turut serta bangun seawal 4 pg (asalnyer x dpt tidur n berdebarII gitu...) membuat nasi dagang.. ha... korang ingat senang ke nak wat nasi dagang? perghh... no wonder la ade yg jual nasi dagang agak mahal dari nasi lemak..hehehh.... opps... sy lupe lak nak citer pasal tunangan saya.. herm... die ni orang beseII je.. yang penting die bukan dari planet zuhrah yea.. heheh.. die org pahang dan dipendekkan citer sy dah kenal ngan Mr.ZF ni lebih kurang 13 tahun.. cukup lama.. mgkin kalo dah jodoh.... ape la hak kita nak halang kan.. kuasa Allah semua tu...  die orang yang unik pada pandangan mata saya.. yang penting memenuhi kriteria sebagai calon suami pilihan.... xpe la.... kite citer pasal die pada bab yang lain la... (ade ke yang nak tau? perasan la cikgu ainie ni...puihh...heheh) oke la korang wish me luck okeh.... xoxo assalam..
HanTaran LintaNG unTuk PihaK LelaKi

MUA bY miss aRmiRa(my cuTe KezeN)

kRik..kRikk...Krikkkk

dari kiri -My sPecIaL kakak ipaR- MaK- aYah- aCiT mY adIk 

(kiRi)siTi saLiena oWnEr baJu tUnaNg (kaNan) raIHanaH spOnsor biskuT kaRas..

LoaDinG LoVe ............................ 99%(^_^)

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved BintangHumaira.blogspot.com