cLicK & cHecK iT OuT

ReDHa saHabaT TerBaiK

assalam..... tetengah hari ni rase rindu kat keyboad.. hehhe.. korg da makan?? sy lom lagi.. rutin saya hari2 mcm ni ler.. balik dari kelas... x rase nak makan. mgkin sbb sy dok sensorang.. jadi feel nak makan tu jadi kureng. hem.. fyi, sy jadi kan blog bintanghumaira ni salah satu sbb terbesar sbg luahan hati. mmg betul, sharusnya berdoa n luahkan segala dendam keramat pada ALLAH. tp.. typing di blog ni sume peringatan buat saya n kengkawan. yg baik jadikan landasan agar kita x tergelincir. yang buruk jadikan iktibar agar kite x ulangi kesilapan kelmarin. semalam sy baru je dpt berita gembira bile kawan baik saya mengandung. syukran Ya Allah. KAU makbulkan permintaan mereka. moga ianya menjadi tali pengikat kasih antara mereka. rasa bahagia bile dgr shbat dilanda bahagia. so.. pagi tadi pagi ngajar bebudak mcm biasa. but, 10 minute b4 class break, sy dpt call. isu nya disini, ada seseorang mmberitahu pade sy... bhw diri sy kini jadi bhn umpatan dari beberapa pihak. fine. sy x nak melatah. nak maki hamun. kalo sy buat macam tu.. sya xkan ade beza ngan dorang. right? so, sy cume pesan pda diri agar ciptakan bahagia kerana itulah salah satu sumbangan pahala buat kita. sy x rasa saya ada masalah ngan beliau. tapi mngkin ketidakkepuasan hati muncul kesan dari irihati.  Allah sedang beri pada sy pahala rupanya tanpa saya sedari. ktika menulis di blog ni..  sy rasa sebak sgt n menitiskan air mata.. bukan krn " beliau & da geng " yg mencaci n mengumpat saya tapi kerana Allah sygkan saya. betapa besar nikmat Allah. DIA bagi saya kesulitan skg utk merasa kemanisan akan datang. setiap hari sy menghitung dosa saya yg terlalu byk sehingga menutupi amalan baik sy. namun, tanpa saya sedar... bila ada kalangan pencaci n pengumpat ni... Allah salurkan pahala melaluinya. saya x marahkan 'beliau' kerana mgkin dia juga insan sama seperti saya. cuma saya mohon pada Allah..di penghujung usia ni.. agar Allah kurniakan kepada 'beliau' pintu rahmat agar dia sedar kekhilafannya. saya redha. itu aje yg mampu sy ungkap. betapa hati ini sayu mengenangkan apa yg berlaku. so... saya da start menangis.. xnak pnjgkan hal ni lagi. takot iblissetan datang mengganggu hati. bykkan berdoa sbelum tertutup nya pintu taubat. terima kasih bagi sudi meluangkan masa disini. 1 minit anda cukup berharga bagi saya. :)

ReDHa iTu PasRaH


LoaDinG LoVe ............................ 99%(^_^)

2 comments:

Copyright© All Rights Reserved BintangHumaira.blogspot.com